Julskinka..

Det blev julskinka på mackan i morse, gjorde klart den igår, såå gott :) Den kommer nog vara slut innan jul men som tur är så kommer mamma & pappa hit me en helt ny på julafton, vi ska fira hemma hos oss i år, vi vill att Ludvig ska få vara hemma sin första julalfton :)

Har inte haft tid att blogga sen vi kom hem från kryssningen men vi hade iaf helt underbar roligt & mysigt tillsammans :) Det måste vi göra om älskling.. Saknade Ludvig en hel massa  bara men det är ju bara nyttigt att vara ifrån varandra lite. Men när vi hämtade honom på lördag kväll så fick me oss en sjuk pojke hem =/ Han är jätte snorig & hostig & så har han haft "ögoninflamation" tror vi, det varar ur båda ögonen  iaf .. Vi har inte varit ut på tre dagar nu så vi håller på & blir minst sagt galna både jag & Ludvig, han har inte vaknat än så får se  hur han mår när han vaknar om vi åtminstonde kan dra barnvagnen nere på mora några vändor så vi får se lite folk iaf.. Jaa jag har en sömntuta till son :)

Neej nu ska jag plocka lite innan jag ska väcka ludde ..

herrå


Kommentarer
Postat av: Lisa

krya på er iaf :) kramar!!

2009-12-10 @ 12:42:56
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0