Skruttunge ..



Våran busunge ;) Han är ju så underbar & så himla söööt :)


Nu sitter jag här & kikar lite på tv, Ludvig sover & Pappan jobbar..
Ska snart ta mig en dusch sen blir det sängen. Ska upp tidigt i morgon för jag & mamma ska åka iväg på en riktig shopping dag :) Ska bli så kul att få en heldag me mamsen, Ludde & Fredrik lämnar jag hemma så att dom får lite tid för sig själva också, blir en hel del bus då kan jag tänka mig  ;)

På lördag fyller jag år & då ska jag & älskling till rättvik & bowla lite & så ska vi ut & äta en mysig middag tillsammans helt själva, var så länge sen & det ska bli så mysigt :)
Ludvig ska vara & leka lite hos sin farfar medans =)

Herrå

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Vilken fin bild! Hoppas ni får en skön kväll på lördag :D Kram

2009-12-17 @ 20:40:48
URL: http://stahlbebis.blogspot.com
Postat av: Lisa

åh vilken liten goding :) grattis i förskott säger jag då!! hoppas att ni får en underbar dag och kväll iaf :) det är du värd!! ja tränas det ska det, som en tok :) hihi.. är ni ledig nåt i mellandagarna då? det är vi, om vi skulle ses nåt allihopa? ni e välkomna hit på besök iaf :) kramar.

2009-12-18 @ 09:44:36
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0