Suck ..

Har nyss betalat räkningar, hemskt trist.. men men det måste ju göras :) Ska nog kanske inte klaga så mkt heller för jag har ju inte så värst mkt räkningar, min kära karl betalar det mesta här :) Han tycker att jag ska ha mina pengar kvar till annat som inte jobbar, han är så snäll :)

Snart kommer min lilla Hanna hit :) Ska bli så roligt att få umgås lite me henne, blir ju inte så ofta längre tyvärr :( Hon ska klippa mig & Fredrik idag också .. Bara Fredrik vaknar ska vi göra pannkakor, sen ska han åka & jobba senare så då drar nog jag & Hanna till Jossa & Molly & umgås lite =) kanske tar en promenad i det fina vädret :)

Igår var jag & Ludvig hos Johan (Ludvigs gudfar) & fikade för han fyllde år igår & det gjorde även jossa men henne glömde jag nästan :( (skäms) . Ludvig fick iaf smaka lite grädde & det tyckte han var jätte gott, han blev helt galen & skulle ha mer till varje pris :) Han blev jätte arg & sur på mig när han inte fick mer :) haha så sööt.  Står inte på fören han börjar äta riktig mat märker jag :) Man ska ju inte börja me smakportioner fören dom är 4 månader egentligen men det där tycker jag är stört löjligt, det är väl olika från barn till barn, min gudson började me smakportioner när han var 3 månader & åt rikigt när han var 4 månader & han mår hur bra som helt & har inte haft nå problem alls. På bvc går dom bara efter facit från forskningen hela tiden & kan inte titta & utgå från olika indvider. Men men alla gör som dom vill tycker jag :) 

Neej nu ska jag ta & fixa lite här .. 
 


Kommentarer
Postat av: Kirre

Hejsan.

Hur går det för er?

Du är faktisk tom. dåligare än mig på att skriva blogg :)

2009-04-16 @ 13:04:13
URL: http://xistinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0