Storstädning..

.. äntligen klar, har städat hela huset, i varenda vrå, dammat, dammsugit & torkat golven, så nu skiner det här inne :)
Nu är det bara denna förbannade tvätt kvar, den driver mig till vansinne, den tar ALDRIG slut!

Nu ska jag & Ludvig snart bege oss ut på en lång promenad.
Mari & Albin kanske följer me  oss =)
Ska väl passa på att gå förbi maxi en sväng då också & handla till kvällens mys ;)
Fredrik kommer väl hem vid sex så vi ska äta tacos & mysa till en film eller två ..

I morgon ska vi på Bvc, det ska bli kul & se hur mkt skruttungen väger nu, var ett bra tag sen vi var där!
Vi tar nog en promenad dit, måste verkligen komma igång att ut & gå VARJE dag igen nu, har varit
hemskt lat på slutet men nu äre slut på det :)

På tisdag ska jag nog åka till blge/falun & shoppa lite, måste handla en jäkla  massa blommor till min altan & så också.. Sen ska jag se om jag hittar nått fint att ha på mig nästa helg, för då ska jag & älskling ut på en massa kul :)
Först ut & äta tror jag sen blir det en massa roligt på kvällen :)
Lilla älskade Ludvig ska sova hos sin underbara mormor, känns väldigt jobbigt att lämna han över natten sådär, men han älskar sin mormor, han skiner upp som en sol när han ser henne så jag vet att han har det jätte bra där.
Folk får tycka vad dom vill om de & tycka att jag är världens sämsta mamma om dom vill, men jag vet att Ludvig inte hade kunnat haft bättre föräldrar än oss , sådeså ;)

Ha en bra dag.
herrrå


Kommentarer
Postat av: Nina

Det är så skönt att ut & gå nu när det är fint väder :D

Ingen kan säga att du är en värdelös mamma!

Nu är han väl så pass stor så att lite miljöombyte kanske bara är bra ;)

2009-05-30 @ 23:00:57
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0