Tvätt ..

Idag har jag tvättat för fullt, den tar aldrig slut i det här huset..
Ludvig har varit jätte trött idag så han sov tre timmar på förmiddan så då passade jag på att baka lite Kesofrallor. Dom är så grymt goda, så nu har vi bröd ett tag framöver :)

Nu ligger Ludvig under sitt babygym & skrattar & pratar. Hans tycker det är jätte kul att riva ner alla saker i den så jag får lov att sätta upp dom igen, det gör han om & om igen & så skrattar han :) Våran lilla tokstolle ;)

I morgon måste jag börja komma igång lite me att ut & gå varje dag & göra mina situps som jag alltid skjuter upp. & så måste jag börja sola innan det blir sommar på riktigt, annars kan inte jag gå ut =/ Jag tål inte solen om jag inte redan har lite färg på kroppen, får soleksem direkt, skit jobbigt. Men men jag ska köpa ett solkort på kompis nu & sola tio gånger innan så blir det skit bra sen :)

Ikväll ska vi mysa till en film & äta tacos :)

Sköt om er ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0