Besluts ångest ..

Jag har fortfarande sån grym besluts ångest när det gäller det här vaccinet.. Hur fan ska jag göra?? :( Finns ju både för & nackdelar & jag tycker det finns lika mkt av varje.. Fan så svårt, jag trodde ett tag att jag hade bestämt mig för att inte ta det, men nu så dör fler & fler av svin influensan & två kompisar till mig har fått svin influensan nu så det känns som det är så himla nära & så stor risk att jag kommer att få det annars. Jag är ju i riskzonen.. =/ Men jag vill inte för barnets skull, det är ju så himla nytt & man vet så lite om det, men samtidigt så vill jag ju inte att mina barn ska bli utan mamma heller =/ Jag har en tid den 17 november så det känns som det börjar dra ihop sig & att jag måste bestämma mig snart!!!



aja nu till nått helt annat & mkt roligare ;)
Den 3 december ska vi på ett vanligt ultraljud här i mora som jag längtar så himla mkt till, men något som jag längtar ännu mera till är den 5 januari då vi ska åka till östermalm i sthlm & göra ett 2D/3D/4D Ultraljud, ska bli så himla magiskt att få se allt i minsta detalj & få se hur bebisen ser ut på riktigt ;) Och så ska vi ta reda på vad det är för kön också eftersom att dom kan se exakt där & inte kan ha fel :) Jag längtar så himla himla mkt! Det kommer vara värt varenda krona :)


Neej nu ska jag krypa ner i sängen & försöka sluta tänka på allt som snurrar i mitt huvud just nu & sova..
Herrå

Kommentarer
Postat av: johanna

fan va häftigt att göra det! det ska jag också göra med nästa barn! och jag är inte gravid :) puss

2009-11-11 @ 19:31:43
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0