Varning för ett jävligt gnälligt & otrevligt inlägg!!

Var på Mvc i morse & den här gången så låg den dumma ungen HELT på tvären. Alltså vad är det för fel på henne??? Hon har legat olika varje jäkla vecka nu!!! Förra veckan låg hon me huvudet neråt men nu har hon helt plötsligt lagt sig på tvären igen & det ska i princip vara omöjligt för henne att kunna vända sig & fara runt som hon gör nu  men hon har tydligen jätte mkt plats verkar det som!!! Så i morgon måste vi åka till Falun & göra ett vändningsförsök & om det inte går så blir det kjejsarsnitt & det var det enda jag absolut inte ville!!! Jag har varit fullkomligt livrädd för att det ska bli det, jag vill ju hem till min son direkt, jag har inte tid att ligga på nå sjukhus :(  Men förhoppningsvis så går det att vända på henne så jag får föda vanligt, men känns som att om jag åker hem så hinner hon väl vända sig igen iaf.. Just nu är jag en riktigt bitter fitta & hemskt negativ till allt som har me det här att göra & jag är inställd på det värsta.. aja får väl se hur det går!!! Men jag hoppas att dom lyckas vända  henne & kanske till & med kan vara så vänliga att sätta igång mig eftersom att vi har tio mil dit & hon lever sitt eget liv där inne & vänder på sig hela tiden så man inte kommer dit sen me verkar & så har vänt sig igen, så man måste göra akut snitt.. Har inte gått upp i vikt på flera veckor heller & nu hade jag till & med gått ner 1 kg så det verkar ju som att hon är redo iaf, plus att hon vart jätte stressad av de lilla dom kände & klämde idag så nu vill jag ha ut den här damen som ni kanske förstår. Orkar inte gå hemma & vara orolig & rädd varje dag längre :( Vill bli den där glada & pigga mamman igen, inte den där gnälliga & trötta som bara sover så fort hon får chansen.

Så nu har jag skrivit av mig lite & ni behöver som sagt var inte tycka synd om mig för det gör jag så bra själv! Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag tycker synd om dig ändå vännen eftersom jag vet att de sista du vill är att göra snitt! Å förstår att du inte vill det heller, jag är glad att jag inte hade något barn innan Albin för de vet jag inte hur hade gått... :/ Men man får väl lösa det på bästa sätt efter hur de blir nu... Å du vet att gudmor finns och ställer upp om det behövs, bara att säga till! Håller alla tummar å tår jag kan för att det ska gå bra imorgon! Pusspuss

2010-04-21 @ 17:50:38
Postat av: Fröken Fredrikson, Ollie och Mollies mamma.

Hoppas de fixar sig som du vill. Förstår oron och ilskan!

kram emilie

2010-04-23 @ 13:03:30
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0