Vecka 25

Jaa nu är jag i vecka 25, helt otroligt vad fort det går. Hinner inte alls med, men man har ju fullt upp den här gången också me en liten 1 åring som far runt överallt ;)

Men guuud så stor Ludvig börjar bli nu, jag vet inte vart våran bebis tog vägen? ;) Igår lärde han sig säga mormor också, så nu kan han 9 st ord som han vet innebörden av.. :)

Sitter & väntar på att jag ska få lunch nu, Fredrik ska göra korvstroganoff & ris till mig, så gottt ;) Ikväll blir det nog en fläskfile till middag, var så himla länge sen & blev så sugen på det!

Igår fick jag en jätte lååång sovmorgon & inte nog me det så fick jag frukost på sängen av mina underbara pojkar också ;)

Skriver mer sen, har en Ludvig som inte vill somna , han skulle ha sovit middag för länge sen..

Herrå

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vilket fusk och vilket lyx :) passa på att njuuuuuta! Fredrik kanske kunde smitta av sig lite på Anders med? ;) När ska ni komma hit då? Puss!

2010-01-14 @ 21:04:32
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men duuu.. lite bilder vill vi ju se iaf :) Om man aldrig får se dig!!

2010-01-16 @ 16:25:48
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0