MVC

Kom nyss hem från mvc, våran envisa lilla bebis har inte fixerat sig än, men det är inte säkert att den gör det heller fören mina värkar kommer igång. Gjorde ultraljud för att kolla hur den låg & den ligger iaf med huvudet neråt så det var ju skönt. Gjorde även gyn-undersökning & då visade det sig att jag redan var öppen 1 centimeter, så hon retade lite till där så får vi se vad som händer . Jag har verkligen världens bästa barnmorska, hon är så förstående & hon tyckte att bebisen kunde komma nu om den ville. Allt såg så bra ut =) Men som sagt var, jag tror nog inte att bebisen kommer än iaf, det bara känns så långt borta just nu. Men men den kommer när den kommer :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, va mysigt.

Efter en hinnsvepning brukar det ju kunna sätta igång ganska snart :)



Och tro mig, fast jag va bara dagar innan BF så kändes det låångt borta innan jag skulle få träffa knytet, men ganska snart va han ute :)

2008-12-10 @ 22:43:31
URL: http://xistinaa.blogg.se/
Postat av: Kirre

Glömde säga att jag önskar er all lycka under förlossningen.

2008-12-10 @ 22:44:58
Postat av: joh.

shit va spännande, vi ses alldeles strax för en fika :)

2008-12-11 @ 15:08:51
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Mäjt

Hej! Hittade hit från Hannas sida :) Hoppas allt går bra för er och att ni får en helt fantastisk liten julklapp! ;)

2008-12-11 @ 17:57:34
URL: http://majteline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0