Våran dag <3

Idag firar jag & Fredrik 1 år :)

Allt har gått väldigt fort kan man säga, här sitter vi me hus & en bebis på väg redan, men det är ödet som gjort att det blivit så & jag älskar det.. Jag är så lycklig me Fredrik, kan inte beskriva det me ord. Han är verkligen den bästa som finns. Skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan han. Vi längtar så mkt tills våran bebis kommer, men nu är det bara 3 veckor kvar =)

I morse när jag vaknade så hade Fredrik skrivit en jätte gullig lapp till mig på köksbordet & så låg det två presenter där =) gaah han är så söt & underbar ! Längtar tills  han kommer hem =)

Ikväll ska vi åka iväg nånstans & gå & hitta på nått kul & så ska vi gå & äta på någon mysig restaurang :)

Igår var verkligen en skit dag, men idag är det en bra dag !

Jag älskar dig Fredrik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0