Mys

Kom nyss hem från badhuset, jag & Fredrik har varit & simmat lite, men idag gick det inge bra alls, gjorde så grymt ont =/ men men det var ändå skönt att få röra lite på sig.. I morgon tänkte jag försöka ta mig en liten promenad om det går. Börjar ju närma sig nu så vill verkligen få upp konditionen lite, föda barn är ju som att springa ett maratonlopp så det kan ju behövas :) Har kommit in i sån där jobbig period igen nu så jag är jätte ledsen hela tiden & känner mig ensamast i världen utan anledning, skumt men det vänder väl snart igen, hoppas jag.. Längtar så mkt efter våran lilla skrutt, är i vecka 33 nu iaf :) neej nu ska vi mysa ner oss i soffan & se en film som vi har hyrt & äta lite ostbågar me vitlöksdipp & så julmust såklart :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

har du fått bristningar?

2008-11-07 @ 10:39:51
Postat av: Angelica

såg att du hade blogg! :) jag tänkte bara på om det är pga foglossning du har ont? för det hade jag problem med och simmade men då s amin barnmorska i sundsvall att man inte ska simma om man har foglossning för det blri värre då? tänkte bara berätta det om det nu är därför.. om det inte är därför så var det totalt onödigt att skriva. haha :P

2008-11-09 @ 13:22:42
URL: http://jenkaaa.blogg.se/
Postat av: Nina

Man behöver inte ha såå bra kondition för att föda barn, det behövde inte jag iaf hehe. :P

Nej då, men man tror att det kommer va värre än vad det är att föda :P Lycka till när det är dags! :)

2008-11-17 @ 22:53:21
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0