4 Månader ..

Idag blir våran lilla guldklimp 4 månader. Tiden bara rinner iväg & det går så fort. Han lär sig nya saker varje dag & nu kan han sitta helt själv utan stöd bara han vill :) Men det är små korta stunder sen tippar han åt sidan men det blir bara bättre & bättre :) Äter mat gör han också för fulla muggar , han tycker bättre om mat än ersättning :)

Den här dagen  har gått super fort =/ Hann inte med allt jag vela göra idag, men men. Vi har iaf städat hela källaren & varit på soptippen med en hel släpvagn full med skit. Jag fattar inte varför man sparar på allt ? Sen har vi handlat en massa, bla kläder som Ludvig ska ha på dopdagen & en bitring för här är det nog tänder på gång =/

I morgon ska vi grilla oxfile hemma hos min mamma & pappa & så ska vi mysa lite där sen gå till en majbrasa i kråkberg nere vid vattnet där, det är så himla mysigt & fint .. Får se om vi sover kvar hos mamma & pappa också eller om vi åker hem...

Nu håller Fredrik på & skruvar med sin bil & jag & Ludvig ska snart hoppa ner i badkaret ;) Sen när Fredrik är klar & kommer in så ska vi åka & handla kinamat, man måste passa på & mysa medan han är ledig ;)

Ha en bra kväll hönni ..

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Vad kul och se att du har blogg, ska jag börja följa :) Ah visst är 4 månaders tiden nice! Casper sitter dock inte än, men är väldigt matglad, vi började nu i veckan! Roligt värre :) Ah vi har köpt bitringar också, tänderna kommer nog när som helst, Casper har börjat dreggla som en tok :) kram fiaa

2009-04-29 @ 21:23:09
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/
Postat av: Fiaa

Precis så är Casper :) Stoppar allt i munnen som han kan hitta :) Så sött. Har Ludvig börjat sova på nätterna än då? kram

2009-04-29 @ 22:05:31
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0