Ultraljudet ..

Jaa idag var vi på ultraljud & allt såg jätte bra ut :) Hon trodde att det var en flicka men vi får ju säkert svar på den frågan om en månad på vårat 3D4D ultraljud ;)

Nu har jag nyss nattat Ludde & ska snart äta varma mackor.
I morgon åker vi på kryssning, ska äta julbord & sånt , ska bli riktigt skönt att få komma iväg lite ;)
Men jag gruvar mig att vara ifrån Ludvig =/ Vi kommer ju hem på lördag kväll igen & ska hämta han då men ändå så är jag såhär fjantig, har till & med gråtit en skvätt idag bara för det =/ Jag har aldrig haft såhär svårt att lämna bort han en natt förrut, kanske är gravid hormoner som spökar också? ;) Aja det går nog bra, han älskar ju sin mormor & morfar & sina små morbröder så han kommer ha det jätte bra =)

Neej nu ska jag mysa ner mig i soffan..

Herrå

Kommentarer
Postat av: Fiaa

vad kul att allt gick bra, har väntat spänt idag på att du skulle blogga och skriva hur det gick :) Hoppas ni får det underbart på kryssningen, och försök att njuta nu ;) Kram

2009-12-03 @ 23:03:32
URL: http://stahlbebis.blogspot.com
Postat av: Lisa

åååh spännande med Ul :) hihi.. jag tror med att det är en flicka i din mage!! men ja, ni får ju veta mera sen.. men om hon inte såg någon snopp så borde det ju vara en flicka då, hihi.. ha så skoj på kryssningen, Ludde behöver lite uppmuntran av mormor och morfar med men jag förstår att det känns! de är väl normalt att det gör :) Kramar!!

2009-12-04 @ 09:34:35
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tror ni får en pojke faktiskt.

2009-12-04 @ 14:52:31
Postat av: Rosie

Grattis. :) Måste säga att jg vart jättepaff när jag läste att du är gravid igen! Lycka till med allt! :)

2009-12-09 @ 02:27:25
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0