Kallt ..

Svinkallt ute.. Jag föredrar värme :)

I Fredags åkte vi iväg upp till åkersjö det ligger 10 mil ovanför Östersund. Sov över där & dagen efter gick vi upp tidigt för då var det dags för pappa Fredrik att tävla i backe me skoter :) Var ute hela dagen & hejade på honom. Det var hans första tävling & det gick skit bra, han vann alla tre kvalen & i C-finalen kom han 3:a I B-finalen kom han 1:a & i A:finalen låg han 3:a men sen när han skulle köra om 2:an så blev han omkull puttad så styret på skotern gick av så då blev det inge mer =/ Men för att vara hans första tävling så kan det fan inte gå bättre, jag var så stolt när jag stod där & speakern bara pratade om Fredrik Nallgård i högtalarn vid depån hela dagen typ :) Sen efter tävlingen åkte vi hem & då fick lilla Ludde sova hos mormor. Jag & Fredrik passade på att dricka lite öl så vi hade förfest här hemma me en massa folk sen bar det av till wasa, vilket var helt jävla värdelöst, hade hellre setat hemma, wasa ska jag då aldrig mer gå på. Har verkligen vuxit i från det där. Och så sakande jag Ludvig så jag höll på att dö, shit vad jag grät när jag kom hem, haha jag är nog en riktigt höns mamma :)
Är jätte stolt över lilla Ludvig också, han var så snäll hela våran resa & sov hela natten & låg tyst & bara njöt hela dagen i vagnen på tävlingen =)

Idag ska vi åka till Ludvigs farmor & äta mat & hälsa på, hon vill träffa Ludde =)

Shit vad tiden går fort. Han växer så det knakar & det blir bara roligare & roligare för varje dag! Skrattar gör han vilken sekund som helst för han flinar me hela ansiktet när man busar me han, sen har han lärt sig att hålla upp huvudet själv också, det blir lite tungt ibland bara & sätter man han upp i soffan & lutar han mot nånting så är han jätte stadig redan =) Han är så duktig.

Ikväll blire myskväll för pappa fredrik är ledig :)

tack & hej


Kommentarer
Postat av: Kinne

Vad kul att allting går så bra :)

2009-02-04 @ 19:58:50
URL: http://metrobloggen.se/kinne
Postat av: caroline

hörru skitunge, har du glömt mig lr ? .. hihi! Kul att de gick bra för fredrik, å spännande att ludde lär sig saker fort .. ;)

2009-02-17 @ 15:11:16
Postat av: Pernilla

Gahh har du fått barn kvinna? Grattis :) Hade ingen anning om det ! Hoppas allt är bra med dig och bebisen :) Kram

2009-03-18 @ 23:48:18
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/
Postat av: nina

Sv: Jag vet hur det är, Hugo hade massor av problem med mage, mat & vikt när han var nyfödd så han var likadan.

Och det jag menade i bloggen som tydligen inte alla förstår är att jag tycker det är så dumt att lämna bort bebisen på en gång och gå ut och supa, inte om den får kolik eller om man själv blir sjuk osv.

2009-03-21 @ 11:25:39
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0