Lördagsmys..

Ikväll blir det mys för hela slanten, är  hemma själv me Ludvig, pappan har åkt till västerås på powerbigmeet så han kommer väl hem i natt/morgon ;) Jag & Ludvig ska iaf bada ikväll & sen mysa lite i soffan, sen blir det nog en film i sängen när ludde ska sova för i natt vill jag att han sover bredvid mig ;) Finns inge mysigare så man får väl passa på när pappan är borta, för när han är  hemma & vi har ludde mellan oss så duger minsann inte mamma utan då rullar han ihop sig under fredriks arm så nära det går :) han är ju såå sööööt.

Idag har jag träffat min bror lite, har inte träffat han på flera månader, han bor ju i skåne så det blir inte alltför ofta tyvärr :(

neej nu ska jag busa lite me ludde..
ha en bra dag.. herråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0