Matlagning..

Håller på med ett storkok med barnmat att frysa in åt Ludde, den har varit slut ett tag så vi har fått lov att ge honom burkmat vilket är det värsta jag vet, man har ju inte en aning om vad det är för skit i dom där burkarna & jag vill gärna veta exakt vad det är jag stoppar i min son, burk ger vi enbart om vi ska åka nånstans & det inte passar att ta med våran hemmagjorda mat. aja sån är jag , nog om det :)

Idag har jag & Fredrik & Ludvig varit nere på Mora & shoppat lite, jag hittade som vanligt inte så mkt, men Fredrik fick med sig en hel kasse hem, han behöver lite nya kläder ..

Nu ska vi äta grillat, sen efter det ska jag & Ludvig ta oss ett kvällsbad & efter det ska Ludvig krypa ner i sängen & sova, & jag & Fredrik ska ha myskväll, han har hyrt en skräckis ;)

I morgon ska jag jobba 11-17 .


Far & son, mina pojkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0