Glad midsommar..

Typiskt svenskt midsommar väder idag iaf :) haha är så less på vädret så jag kan inte ens tjura längre :)

I eftermiddag ska vi hem till mina föräldrar & äta lite gott & bara mysa :) I morgon ska Ludvig sova hos sin mormor & morfar, så då tänkte jag & Fredrik att vi skulle passa på att gå ut, men för min del får det gärna bli finare väder då.. Aja vi får väl se vad som händer..

Nu är gaddarna på väg på våran lilla Ludde, usch jag lider verkligen me han, han har så grymt ont hela tiden =/ Jag hoppas verkligen att dom kommer upp snart så han slipper det där.. Men det kan ju tydligen ta jätte lång tid.. Den 29 juni är Ludvig redan 6 månader, ett halvår!!! Helt sjukt vad fort det går.. Och han lär sig nya knep & nya saker varje dag =) Han är så duktig.. Som mamma blir man så stolt för minsta lilla, även om det bara är ett nytt ljud som kommer fram :)

Neej nu ska jag fixa lite här hemma..
Ha en bra dag/kväll ... herrråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0