Gnällmajja..

Jag hatar det här vädret! Det går ju fan inte att gå ut när man har en liten kille på 5månader, när regnet bara öser ner... Blir fan galen.. Men men har iaf städat hela huset idag & nu håller jag på att tvättar sofforna, eller ja tyget såklart.. Jag låg nyss & vilade lite me Ludvig, han sover fortfarande, bara han vaknar så ska vi pallra oss ut i bilen & åka & köpa en fläskfile till kvällens middag & sen ska vi nog hyra en film också, finns det så mkt annat att göra me det här vädret??

.. Sen måste jag bara gnälla lite till, finns en sak som irriterar mig nå så fruktansvärt me en person, tänker inte hänga ut nå namn här, men hon frågar alltid om vi ska ses & just vid det ögonblicket så kanske jag gör något annat så då svarar jag att jag hör av mig om en halvtimme/timme när jag är klar så kan vi ses då. Men då helt plötsligt så får man till svar att då kan hon inte för hon ska iväg på nå annat?? Det är så nästan varje gång bara för att jag inte kan ses på stört?? Om jag hade kunnat på en gång då, hur länge hade hon då tänkt att vi ska ses?? en kvart eller halvtimme?? Eftersom att hon skulle iväg sen?? Jag fattar inte ??? Det retar mig så in i bomben.. Men men jag orkar inte bry mig längre, jag kanske ska börja göra likadant`? då kommer vi aldrig mer ses.. aja whatever...

Förlåt men nu är jag på surhumör, kanske vaknat på fel sida? Vad vet jag, en sak vet jag iaf & det är att jag saknar min karl, men han kommer ju snart hem & ska ha myskväll me oss..

Hejdå!!!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Inte direkt ofta man bara kan dra iväg och hitta på något när man har småbarn heller. Tar ju en halvtimme innan man packat allt som ska med ju och då hade ju hon redan hitta på något nytt att göra, haha :)

2009-06-18 @ 20:00:28
URL: http://jenkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0