Myskväll ..

Idag har jag jobbat lite , det var riktigt skönt & skit roligt att få jobba.. Shit vad skönt det ska bli att slippa gå hemma.. Jag älskar självklart att vara me min lilla Ludvig men det ska ändå bli skönt att få ut & jobba lite.. Och att få ha min karl HEMMA, helt underbart, han jobbar ju jämt annars..
Sen var vi & handlade lite mer kläder till Ludvig, så fina så :)

Ikväll blir det myskväll me familjen, plus att gudfar kom nu också, vi ska grilla lite & så ;)
Nu är det äntligen helg, så senare ikväll ska jag äta mina EFTERLÄNGTADE ostbågar me vitlöksdipp :) Det måste vara det godaste som finns ;)

Neej nu ska jag pyssla om ludde lite innan han ska sova ..

ha en trevlig kväll.. herrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0