Skruttunge..

I natt har våran lilla skruttunge sovit i våran säng igen. Jag tror han har på känn när jag ska gå & lägga mig för då piper  han & blir lite ledsen & han vet nog att hans mamma smälter direkt & låter han sova mellan oss ;) Men det gör inge för det är ju så mysigt när han ligger mellan oss & snusar & snarkar ;)

.. jag blir gaaaalen på det här jäkla vädret =/ Varför ska det vara så trist? jag fattar inte vad det är för sommar vi har i sverige ..

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, Pappan är iaf ledig idag & i morgon så det är skönt att ha honom hemma lite.. Ska kanske pallra mig iväg & handla lite, måste köpa ett parasoll till Luddes vagn också, (om vi nu får nån sol).

Fick mina skattepengar igår också ;) Trodde aldrig jag skulle få så mkt :) Nästan tio tusen, tack tack :)

Neej nu ska jag ta mig en smörgås & en kopp the..

Ha en bra dag, ni som kan i detta väder..

Skruttunge :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej Janet!

Lisa här.. från Burgers :) skoj att man hitta till dig, hittade hit genom Johanna Matssons blogg :)

vad söt han var din lille son!

kram så länge!

2009-06-10 @ 11:21:15
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Hanna

de va ju inte helt fel :)

puss puss

2009-06-10 @ 11:53:30
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/
Postat av: johanna

jag är också piss less på vädret. fyfan!

vi ses över en fika ngn dag vettja.

2009-06-11 @ 00:12:29
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0