Världens snällaste unge..

I Onsdags drog jag & Fredrik & lilla Ludvig till Karlstad för att gå på Ikea, handlade lite grejer till gillestugan som vi tänkte vi skulle göra i ordning snart.. Var även in på en jätte stor leksaksaffär, där vi köpte en liten babypool till Ludde & lite leksaker.. I Torsdags så åkte vi till Blge för att Fredrik skulle mappa sin bil, vilket inte gick så bra, det bara krånglade så vi blev där hela dagen, på hem vägen åkte vi genom falun & stannade & åt på grekiskt ;) Sen handlade vi även en massa på CityGross.. Jag kan inte fatta hur Ludvig kan vara så snäll, två dagar i rad som vi bara åkt runt & blivit en massa bil åkande & spring i affärer & han har inte sagt ett ord. Han har varit hur nöjd & glad som helst.. Är så stolt över våran lilla guldklimp, snällare unge går nog inte att hitta =) Han är glad jämt, det måste komma från hans mor :) haha eller inte.. Neej det är nog pappa Fredriks humör han fått , vilket vi tackar gudarna för :)

Idag ska vi nog ner på mora en sväng, har lite mer jag måste fixa me =/ Ska handla sånt som jag glömde handla igår (som vanligt).

... jag tror att Ludvig har börjat fått de där "nattskräck" som det kallas =/ Han kan vakna mitt i natten & gallskrika 10-20 minuter & man får ingen kontakt med honom & de går inte att trösta honom :( När han väl lugnat ner sig så somnar han om direkt, eller om han ens varit vaken vet jag ju ej```?? aja ni som har egna barn förstår nog hur dåligt jag mår över det , hur hemskt det är att inte kunna hjälpa sitt eget barn :( Men vi får väl hoppas att det går över..

Neej nu ropar Ludvig :)


Kommentarer
Postat av: Nanne

Min äldsta son, Micke, gjorde så då han var liten. Men det försvann av sig självt sen.Det är inget farligt.Men det är läbbigt,då man inte vet om han är vaken eller inte.

Det räcker bra att du finns där och håller om han och tröstar.Ibland kanske det behövs en blöt handduk att svalka av han med.Så gjorde jag med min Micke, sen somnade han om. Med tiden försvinner det där helt.

Minns bara inte hur gammal han var då det försvann. Ha en fin dag!

Kram

2009-07-19 @ 10:01:32
URL: http://louko.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0