Tvärkass

på att blogga är jag som ni kanske märker :)

Men livet rullar på som vanligt åt oss här & det blir bara roligare & roligare för varje dag att vara mamma :) Min lilla prins växer så det knakar & han lär sig nya saker varje dag :) Det är så otroligt fantastiskt att se hans framsteg hela tiden =) Jag är så stolt över våran lilla krabat. Han är så glad & snäll hela tiden nu, var ju lite jobbigt i början med hans kolik men den har gått över nu :) Han sover jätte bra på nätterna, vi lägger han vid sju/åtta & så sover han hela natten eller så vaknar han en gång & vill ha mat, på morgonen brukar han vakna vid sju men då får han lite mat sen så ligger han bredvid mig & myser till åtta/nio innan vi går upp så det är helt underbart =)

Idag har jag & Ludvig varit nere på mora & handlat lite, & snart ska vi åka till Rättvik & hälsa på Ludvigs farfar :) Sen ikväll blir det nog en härlig lång promenad sen blir det bara mys här hemma i soffan me lite chips & godis :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Hehe ja vatten ska man ju må så bra av typ, men nja säger jag :P

2009-03-22 @ 21:15:55
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt =)

2009-03-25 @ 12:23:08
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0