Mysdag..

Idag har jag & Ludvig en riktig mysdag..
Pappa fredrik jobbar =/ han kommer inte hem fören sent ikväll..

Vi var nyss & handlade lite så jag ska försöka mig på att starta grillen själv idag ;)
Hoppas jag inte spränger oss i luften ;)

Ikväll blir det bara en massa mys, jag & Ludvig ska bada & pyssla om oss lite..
Ska kika på robinsson & sen en film & vräka i mig ostbågar & vitlöksdipp :)

Sen ska jag krypa ner i sängen & vänta på min karl :)

... tycker det är så jävla patetiskt att du inte ens kan hälsa på mig, men men jag har iaf min familj nu & den betyder allt för mig, att det blev såhär mellan oss är inte bara mitt fel ...

Heerrå


Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt med mysdag =)

2009-05-24 @ 12:00:03
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0