Skräck ..

Jag har så ont i mina tänder ibland, borde nog gå till tandläkarn men jag vågar fan inte :( Finns inget som är så rädd för som tandläkare =/ Bra att det vuxit bort, ELLER INTE.. Men men tänderna rammlar väl ut snart ...

Idag har jag & Ludde varit hos Johanna & Molly & lekt lite, Carro & Nisse var där också :) Sen åkte vi till min pappa & grillade lite, & nu är vi hemma & ska snart krypa ner i sängen & mysa lite, som vi alltid gör en stund på kvällen innan Ludvig ska sova..

I morgon måste vi handla massa grejer så lär väl ner på stan =/ Skulle ha gjort det idag egentligen men vi orkade inte, så vi får väl lov i morgon ..

Neej nu ska jag mysa me Ludde ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

molly vill leka med ludde någon dag, säger hon. om han inte slår henne :)

2009-05-20 @ 23:33:54
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0