tusen frågor..

Hur många gånger har du varit kär? Tre gånger

Favoritgodis: Kexchoklad

Coolaste stad du har besökt: Strömstad, (om de nu är nån stad?)

Action eller Skräck? Skräck såklart ;)

Ville bli när du var liten: Skådespelare eller åklagare ;)

När fick du din första kyss: På mitt 10års kalas, under mammas fin bord :)

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? kaxig liten fjortis

Vad är du beroende av? Socker =/

Dagens roligaste händelse: Hade en igelkott på altan

Dagens tråkigaste händelse: storstädningen

Dagens humör: Glad & myshumör

Vilka tv-program följer du? robinsson

Vad gillar du mest med dig själv? mina ögon

Vad gillar du minst? brösten

Vad är det roligaste du vet? åka skoter & busa me min son

Har du något motto? många ;)

Hemlig hobby? det är ju hemligt ;)

Något vi inte vet om dig? pratar & går i sömnen =/

Vad ångrar du? vet inte?

Vad önskar du? Lite mer karaktär

Vad klarar du inte dig utan? Min Fredrik & Ludvig

Vad gör du helst en vardag? Umgås me min familj

Vad gör du helst en lördagskväll? Myser me Fredrik & Ludvig

Vad har du mest av i din garderob? Linnen

Drömjobb? Barnmorska (fast jag tål inte blod så de går inte)


Kommentarer
Postat av: Fiaa

Sv: Ah roligt :) Den är ju såå söt! :)

2009-05-26 @ 12:21:40
URL: http://prinsessanfiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0