Vaccineras ..


Nu var det bra länge sen vi var på lekkompaniet, är nog dags nu igen snart, Ludvig älskar det :)


Ludvig lär sig nya saker hela tiden :) Nu släpper han taget själv & sträcker upp armarna i luften allt  han kan för att verkligen visa oss att han är så duktig så han kan stå själv :) Sen varje gång han ramlar eller tappar nått så skrattar han & sägen pang :) haha han är ju så rolig :) Längtar till helgen då ska mina två små kusiner sova hos oss & så ska vi åka & bada i Blge :) Ludvig är så lycklig i vattnet ..


Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, åter står att se hur jag mår,  jag ska nämligen vaccinera mig kl 11 idag, jag har äntligen betämt att det är det ända rätta, jag måste ju även tänka på Ludvigs bästa inte bara bebisens.. Dessutom så tror jag inte att dom skulle vaccinera alla gravida om det hade varit så farligt, det är alltid sån här uppståndelse när det är något nytt, visst det är snabbt framtaget men jag tror iaf att det är bäst.. Det är ju bättre än att jag blir sjuk & dör för då finns varken jag eller bebis kvar vilket fall .. Man ska inte lyssna & tro på allas snack jämt :) Men vi får väl se om vi överlever!

herrå

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Ska ni vaccinera Ludvig? Har tid till Casper men är så osäker.. Kram

2009-11-17 @ 22:16:21
URL: http://stahlbebis.blogspot.com
Postat av: Fiaa

Ah vi tänker precis samma.. Jag menar, ingen vad jag vet har dött av vaccinet, men fan, alla dör ju som flugor av influensan.. Ah ville rådfråga med nån som har barn i samma ålder som Casper, för vi har tid nästa vecka.. kram

2009-11-18 @ 18:25:37
URL: http://stahlbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0