Älskade barn ..

Länge sen jag skrev nu men det är fullt upp här hemma. Ludvig han utvecklas så grymt fort & lär sig nya saker varje dag! Vi tror här hemma att han garanterat kommer att gå innan jul, han vill så gärna det är bara lite mod som fattas ;) Men vem vet vi kan ha tvärfel också :)

Idag ska vi på öppna förskolan bara Ludvig har vaknat efter sin tupplur, han älskar att träffa andra barn & leka :)

Har nyss knåpat ihop lite julklappar & julkort till släkt & vänner så det är klart iaf, skönt att vara ute i god tid :) sen ska man ju handla en massa åt lillfisen så skönt att inte ha alla kvar!

Neej nu ska jag spika upp lite kort på väggen som jag ramat in & hoppas på att inte Ludde vaknar ;)

Herrrå


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Han e så söööt! :) ett riktigt charmtroll! Tror att albin börjar intressera sig nu åxå å de e ju kul! :)

2009-10-13 @ 19:40:33
Postat av: Lisa

hihi.. gullungen :) men duuuu, när ska vi ses igen då?? kraaam.

2009-10-15 @ 13:02:34
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag vet inte alls jag? någon dag nästa vecka då? ska vi ta en promenad eller vill ni komma hit och leka? kram.

2009-10-16 @ 08:51:26
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0