Söndag ..

Idag har jag haft jätte ont i svanken, typ som mens värk fast värre =/ vette tusan men nu har det äntligen gått över.. Jag hoppas inte det kommer tillbaka, vill ju så gärna gå på buggen ikväll me min älskling ;)

Jag & Ludvig har bara tagit det lugnt idag & myst i soffan & lekt lite.. Är ju så himla trist väder.. Men snart kommer Fredrik hem så då kanske vi hittar på nått :)

Jag har sån himla besluts ångest om jag ska vaccinera mig mot svininfluensan eller inte, dom rekommenderar ju att man ska göra det om man är gravid för vi är tydligen i riskzonen, men jag vet inte hur jag ska göra?? Är ju så pass nytt .. =/ Har fått en tid för det iaf men vet inte om jag ska gå dit eller inte .. vi får väl se hur jag gör..

Neej nu ska jag roa Ludde lite ..

Herrå

Kommentarer
Postat av: johanna

DU FÅR INTE TA VACCINET, min kusin är gravid och skulle få sprutan men innan dem gav henne den sa dem att dem inte kunde garantera att hon inte fick missfall, och dem visste inte vad biverkningarna skulle vara som gravid eller hur det skulle påverka fpostret. tänk såhär: man får som gravid inte äta vilken fisk som helst för det är för mycket kvicksilver i fisken, men i vaccinet är det 80% mer kvicksilver. heölt sjukt!

2009-10-26 @ 23:23:11
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0