Tisdag..

Idag har jag & Ludvig varit nere på mora me min mamma & shoppat lite. Vi käkade lunch på kaffestugan vilket inte var ett dugg trevligt med tanke på att det satt en psykopat bredvid oss & predikade om vaccinet mot svininfluensan, om hur jävla livsfarligt det är att vaccinera sig & att det är en som har hittat på det här vaccinet för att han vill utrota alla människor, alltså hur jävla sjuk får man bli??? Visst det kanske inte är jätte nyttigt me det här vaccinet men det är ju bättre än att få svininfluensan & dö såklart. Hade inte jag varit gravid så hade iaf inte jag tvekat.. Men men det finns ju verkligen folk till allt.

Efter att vi släppt av mamma hemma så åkte jag & Ludvig på öppna förskolan & lekte där några timmar. Efter det mötte vi upp pappan på Icamaxi & handlade lite till kvällen, vi ska äta hemma gjord plankstek & kika på en rysare ;) En riktig myskväll helt enkelt..

herrå

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Håller med, jag ska också vaccinera mig. Har liksom folk ens kollat på biverkningarna på alvedon som alla smaskar i sig som aldrig förr? Haha, så uppblåst, skit löjligt..

2009-10-27 @ 22:02:12
URL: http://stahlbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0