Tröttsyndrom..

om det finns nån sån sjukdom har nog jag fått den tror jag.. Älskade lilla Ludvig har blivit sjuk också,  han snorar som bara den & sover inte alls på nätterna pga snor & täppa, ingenting hjälper åt han heller =/ & fredrik jobbar så man är ju själv me han på nätterna också så man är ganska mör kan jag ju säga, shit jag fattar inte hur fan jag orkade i TVÅ MÅNADER när han hade kolik??? Nu pallar jag ju knappt några nätter, jag tror minsann att  man blivit bra bortskämd ;) Men men det finns dom som har det värre & den det är mest synd om är ju lilla Ludde, hoppas han kryar på sig snart :)

I morgon ska jag & Ludde ha en riktig inne dag så han får vila upp sig lite.. På Lördag ska  jag & älskling på bio medan Mamma & Pappa har Ludde lite ;) Sen på Söndag fyller Fredrik år så då blir det kalas här, & på kvällen ska vi på våran buggkurs igen, skit kul .. Fredrik har fått sin present av mig & Ludde redan, han fick en högtryckstvätt som han alltid velat ha, fy fan vilka dyra jävla saker, men men det är han värd :)

Neej nu ska jag gå & krypa ner bredvid en ledsen Ludde,  han är hemskt kramsjuk & mammig när han är sjuk..

Heej dååå

Kommentarer
Postat av: fiaa

Stackars liten =( Hoppas han kryar på dig snart! :)

2009-09-17 @ 21:53:58
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0