Fredagsmys ..

Jaa ikväll blir det fredagsmys fast jag & Ludvig får vara själva, Fredrik jobbar stackarn =/

Jag & Ludvig har precis badat i nästan en timme så nu ser vi ut som russin båda två ;) Pappan sover än eftersom att han ska jobba i natt. Elin kommer snart hit & ska leka me Ludvig nån timme för jag & Fredrik ska på MVC.

Vad vi ska hitta på idag har jag inte en aning om? Märks väl vad dagen har att bjuda på :)

I morgon ska vi iaf städa källan & åka på soptippen, kanske blir en snabb tripp till Biltema också, får se hur det blir!

Neej nu ska jag slänga i mig lite frukost innan det är dags att åka..


                                       


Kommentarer
Postat av: Caroline

aww, ni verkar ha det så mysigt hela tiden. Få se magen nu då? Den måste ha blivit stor? Kram

2010-01-22 @ 13:20:44
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: Jane

hehe nej det e ju inte själva kryddningen som dom tar skada av, utan det e ju salt man ska passa sig för att ge dom för tidigt eftersom det kan ge skador på levern... Så det ska nog gå bra bara vi låter bli det så =)

2010-01-26 @ 20:04:56
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Nina

Ursäkta???!

Alltså jaha, tack för den kommentaren.

Det handlade inte om dig, du har ju inte gnällt på dem som har sina barn på dagis, eller hur? varför skulle jag då skriva om dig?

Ja efter kommentaren på facebook så kom jag att tänka på det, men jag har ALDRIG menat att du gnäller på andra, och jag syftade inte på dig för fem öre, du vet ju inte vilka jag har pratat med ens. Jag skrev hur jag tycker att det är för att jag har många i min släkt som bara gnäller och jag får höra hela tiden att Hugo inte borde gå på dagis för att det är så jävla dåligt osv eftersom jag studerar hemifrån och då kan han lika gärna va hemma, Jag skiter väl totalt i hur du gör med han, det är inte mitt liv.

på alla dagis får dom gå så många timmar man själv vill, när man är mammaledig får dom inte gå mer än 5 tim / dag, 3 dagar / vecka ändå (15 tim).

Alltså du bara kläcker ur dig massa anklagelser när jag inte ens har gjort dig något.

Vadå "Jag vet inte hur du har uppfostrat din son eftersom att det verkar som att du tror att barn mår så dåligt av allting.." va fan snackar du om?.

Du vet ingenting om vad jag tycker (förutom det lilla jag har skrivit på bloggen) och du känner inte mig, så du kan inte yttra dig sådär.

Hugo kan också anpassa sig till allt, du skulle bara veta vilken underbar pojke det är och du vet ingenting om hur jag uppfostrat han, du vet inte ens hur man uppfostrar barn, bara en bebis, när Ludvig är närmare 2 så får du se vilken skillnad det är. Du däremot verkar tro att ditt barn är bäst i hela världen och alla andra sämre, så det kanske är du som ska växa upp och bete dig som en vuxen och inte som en tonåring.

Jag har lika stor rätt att uttrycka mig på bloggen som vem som helst, jag skriver mina känslor om allt som händer, du vet ju inte ens varför jag skriver det jag gör och du har ingen rätt att anklaga mig för nåt, dubbelmoral är det värsta jag vet och jag har inte alls det.

Ursäkta men nu vart jag fan arg & besviken, trodde inte du var sådär.

2010-01-28 @ 15:51:50
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Ellan

Hej!

Hittade din blogg av någon anledning...:) Hoppas det går bra med din lilla Ludde...? Har du kollat honom?

Hursomhlst så fick min Ludde magsjuka igår, antar att det var för att vi visade oss på ÖF... Det varju några där som pratade om att det gått där veckan innan, kul kul... Men det är ju som det är...

Hoppas vi ses nåt mer på ÖF:)

2010-02-04 @ 17:01:38
URL: http://gruddmamman.blogspot.com
Postat av: Elin

Härligt med fredagsmys! :)

2010-03-13 @ 11:03:43
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0