Måndag ..

Var tusen år sen sist jag skrev ..

Sitter i soffan nu & kikar på vilma när hon glider runt i gåstolen, får passa på när Ludde är på dagis för när han är hemma så blir det rally me gåstolen så Vilma skrattar högt medan mamman är livrädd :) Är så härligt me mina små busungar :)

Ska åka & hämta Ludde på dagis om ett tag sen ska han sova middag medan jag & Vilma plockar lite här & sen åker vi nog på Öppna Förskolan & leker av oss lite.
Efter det blir det bara hem & göra middag till pappan kommer hem från jobbet, sen äre kvällsmys :)


Just ja är det någon som har lust att göra om min blogg?
Ska försöka bli bättre på att skriva också :)
Jag fattar nada & kan verkligen inte göra om den.. =/

Hej så länge  ..


Kommentarer
Postat av: Carro

Varmt välkommen tillbaka! Tror att Johanna är en fena på att fixa sånt?

2010-10-05 @ 19:18:56
URL: http://clearblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0