Torsdag..

Idag har jag handlat lite smått & gott till helgen så man har de gjort :)
Köpte även lite mer nya blommor, så Fredrik kommer nog få spader när han kommer hem, haha på slutet har jag köpt nya istället för att vattna typ så jag lär nog skärpa mig nu, annars blir det nog plast blommor istället :)

Medan barnen sov så slängde jag ihop en lasange som vi ska äta till middag när Fredrik kommer hem, efter det ska vi åka till Oxberg en sväng & hälsa på & så ska jag gå igenom mina gamla dockor & saker för att se om jag ska spara nått till Vilma :)

Ikväll blir det bara mys för nu är pappan äntligen ledig & ända till tisdag kväll, så underbart :) Speciellt för barnen så dom får umgås lite me han. Sen ska vi ju även fixa me köket så det blir klart nån gång, men det börjar dra ihop sig tills dom kommer & ska göra om vårat badrumt också, shit vad fint vårat hus kommer bli när allt är klart :) Har köpt nya tapeter till hallen också & nya dörrar till hela huset & så ska vi slänga upp en fondvägg i sovrummet & köpa en snygg säng ram sen är vi nog nöjda tror jag :) Vi ska även måla om huset nästa sommar/höst :)

Neej nu ska jag göra ett ryck här  hemma.

Herrå

Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer bli som ett helt nytt hus och fint blir det :)

2010-10-28 @ 21:30:35
Postat av: Jane

jag har ju missat att du bloggat. Va lite trögt där ett tag! :P

Håll igång bloggen nu Janet! =)

kram på dig

2010-11-01 @ 15:23:10
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Jane

jamen vem va de som hjälpte dig me den här designen då?? =)

2010-11-03 @ 20:04:58
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

Okej, ja det kanske är så, har tänkt göra egen mat åt dom men det blir aldrig av. :)

2011-01-24 @ 08:43:39
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Lisa

tack detsamma gumman!! ni är saknade ni med!! måste styra upp något snart =) KRAAAAM!

2011-01-30 @ 10:49:05
URL: http://fotolaiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0