26 December

Jaa nu är det inte så långt kvar till vårat beräknade förlossningsdatum. Börjar bli väldigt trött på att vara gravid nu faktiskt, har så grymt ont hela tiden, kan knappt gå längre =( Men men det är väl bara att bita ihop. Alla säger att dom hoppas att jag ska gå över tiden till  januari, jo visst det är väl det bästa för barnet kanske, men för mig som sitter här uppsväld med ständig värk är det inte lika roligt. Jag hoppas verkligen inte att jag går över tiden. Men det är sånt som visar sig.. På onsdag ska jag på MVC igen, hoppas jag får svar på proverna då.

Jag har mina små syskon på besök nu också, dom sitter & spelar tv spel nu som vanligt ;) Dom ska sova här i natt för mamma & pappa firar bröllopsdag idag så jag ska tvinga mig upp i morgon & skjutsa dom till skolan. Vi har nyss ätit pannkakor & nu ska dom snart bada sen äre godnatt för dom :)

Älskling är & jobbar som vanligt =/ saknar han så mkt när han är borta, känner mig ensamst i världen, har verkligen bara han känns det som. Men han är den bästa så jag klarar mig :)

Neej nu ska jag göra lite nytta ... hejdå

Kommentarer
Postat av: Hemligt :D

Men du har ju mig ;)

2008-12-01 @ 21:26:12
Postat av: hanna

du har väl inte alls bara honom :(

men du hölr ju aldrig av dig längre

2008-12-01 @ 21:26:31
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/
Postat av: hanna

du har väl inte alls bara honom :(

men du hölr ju aldrig av dig längre

2008-12-01 @ 21:26:54
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0