Mvc

Var på mvc igår igen, & bebisen har fortfarande inte fixerat sig, dom tror att det kanske kan bero på att den har navelsträngen runt halsen så att det är den som hindrar bebisen att komma ner i bäckenet =/ Men det fanns inte så mkt att göra, det var bara att invänta min förlossning nu & åker den inte ner i bäckenet när mitt förlossningsarbete startar  så slutar det me kjejsarsnitt & det vill jag absolut inte!!!! Det är verkligen det ända jag är livrädd för, jag orkar inte me att ligga där & inte kunna röra sig på flera dagar =/ Men men får hoppas på att dom har fel & att bebisen kommer ut naturliga vägen. Min barnmorska undersökte mig också & sa att min kropp redan har börjar förbereda sig på förlossning så hon trodde att jag kanske skulle gå klart 40 veckor men absolut inte mer, fast det tror jag! För mig känns det som att bebisen kommer hålla sig inne ända till januari, jag tror till & med att dom kommer få sätta igång mig, för jag har absolut inga förvärkar eller känningar överhuvutaget, det ända jag har är sammandragningar så jag tror inte att bebisen är på väg ut! Det är ju bara 8 dagar kvar tills den är beräknad. Och även om jag har fel så hoppas jag iaf att den håller sig inne till efter julafton för jag vill verkligen inte ligga på bb då, jag är som ett litet barn när det gäller julafton, då vill jag vara hemma hos mamma & mysa & vänta på tomten  hela dagen :)

I morgon fyller jag 20 också så då kommer det massa släktingar hit & ska fika & lite vännner på lördag :)
Fredrik är ledig ända tills på måndag nu så det ska bli skönt att få ha honom hemma lite, han är ju borta så himla mkt! Idag ska vi kanske åka & köpa en ny skoter till han, Han måste tydligen ha en värre än den han har för han ska tävla i vinter.. Jag & bebis får väl följa me & hejja på pappa :) haha ..

Neej nu ska jag ta fram lite fika för farmor kommer idag istället för i morgon så hon får ingen tårta för den är inte klar än :) Mormor håller på & bakar den för fullt nu =)

ha det bra  mina vänner

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men nu överdriver du lite Janet :) Jag kunde då gå samma dag som mitt kejsarsnitt så flera dagar tar det inte :) Man får lov att gå upp också för att minska risken för blodpropp... så det så. Ville bara klargöra det, hehe :)

2008-12-19 @ 15:37:28
URL: http://jenkaaa.blogg.se/
Postat av: Kinne

Det kommer att gå bra ska du se (:

2008-12-19 @ 22:21:27
URL: http://metrobloggen.se/kinne
Postat av: Johanna

vi ses snart stumpan! hoppas du slipper kejsarsnitt, du som inte vill det :( kram kram

2008-12-20 @ 10:23:17
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack för god fika, patrik hälsar och tackar också. puss

2008-12-21 @ 14:43:23
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Sandra !

åå, hoppas du slipper det:( när jag gjorde snittet kunde jag knappt gå på en MÅNAD! dom 4 första dagarna kunde jag knappt gå:S Så hoppas dig det bästa... vi hörs .. puss

2008-12-22 @ 23:35:51
URL: http://pussp.blogg.se/
Postat av: Kinne

Grattis till er lilla son (: Jag & Linn gick senast idag och pratade om att du borde fått snart ^^ Hoppas allt gått bra & att ni mår bra, så får du visa upp din lilla skatt framöver :) Puss.

2008-12-30 @ 21:42:22
URL: http://metrobloggen.se/kinne
Postat av: Kristina

Grattis till lilla killen :) Jag gissade fakstisk på att du skulle få en pojke. :)

2008-12-31 @ 01:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0