Trött!!!

Fy fan vad trött jag är på allt gnäll & tjat från folk. Trodde verkligen att mina vänner skulle vara mer förstående, men där hade jag ju jävligt fel. Jag har setat hemma i nio månader nu & mått skit, för min gradivitet har varit långt ifrån mysig som folk kan tycka att det är. Den har varit ett rent HELVETE & jag är jävligt trött på det nu, så därför är jag inte trevlig & social längre. Jag orkar helt enkelt inte bry mig om nånting annat än min familj just nu. Men dom som inte kan acceptera det kan gå, tråkigt men sant för jag kan inte ändra på mig just nu. Jag kommer bli den gamla janet igen efter förlossningen & jag förstår att ni inte kan vänta på det , men då är det bara att dra , jag vet iaf att dom som förstår & fortfarande finns kvar det är dom som är mina riktiga vänner, så valet är erat. Är så grymt trött på allt skit snack hela tiden också, jag vet att ni även pratar om mig när jag inte är där. Men jag bryr mig inte ett skit, för jag har världens bästa pojkvän & en underbar bebis på väg så jag klarar mig!!!!!!!!!!!


neej usch vad less jag är, LÅT MIG VARA ISTÄLLET OM DET INTE PASSAR!




Kommentarer
Postat av: dessi

de är ingen som vet hur de är å gå igen om en grav innan dom gjort de.. alla är olika.. Å ingen blir trött å less någongång.. Vet precis hur du känner så var de för mig med... man orkar inte göra så mkt heller på slutet å man vill helst vara själv.. Stå på dig tjejen.. du vet vilka dina riktigta vänner är.. de är vid sånna här tillfällen man inser de! Var rädd om dig!

2008-12-05 @ 11:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0