Längtar ..

Sitter hemma nu & väntar på att mina småsyskon ska komma hit, ska ha dom nån timme medan mamma & pappa är på nå möte. Har fixat lite här hemma idag, satt upp röda bollar som lyser jätte fint i vardagsrummet, lite tidigt men kunde inte hålla mig :) Jag längtar jätte mkt tills man kan julpynta hela huset, jag älskar december månad, den är så mysig .. På tisdag ska jag & Fredrik åka till Borlänge & Falun & handla julpynt, julklappar & massa mat så vi har allt det klart. Jag blir bara tröttare & tröttare nu så måste passa på medan jag orkar, för sen blir det nog bara att ta det så lugnt det går till bebisen kommer. Har haft så ont nu ända sen i fredags så jag börjar bli lite orolig till & med =( Ska nog ringa i morgon om det inte blir bättre .. Jag hoppas verkligen inte att det är det jag börjar misstänka, men det skulle ju vara typiskt min otur, men men det löser sig & blir nog bra ändå :) Är ju bara fem veckor kvar nu =) Vi längtar så mkt efter våran bebis att det känns som tiden står helt stilla nu .. Neej nu ska jag fixa lite till här hemma innan barnen kommer, sen ska jag nog åka bort till Johanna en sväng & hälsa på & ikväll blir det ett varmt bad & bara en massa mys me en film eller nått :)


Kommentarer
Postat av: Kirre

Du får gärna höra av dej om du har tid så kanske vi hinner ses en snabbis. Skulle vara roligt och jag vill så gärna se mysmagen :)

2008-11-21 @ 16:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0