God morgon

Shit vad jag har börjat sova länge igen, ett tag var jag hur morgonpigg som helst & somna jätte tidigt på kvällarna, men nej nu har jag blivit mitt gamla jag på den fronten, NATTUGGLA ;) Men det gör inte så mkt när man ändå inte jobbar, guuud vad trist det är att bara gå hemma själv hela dagarna, längtar tills våran bebis kommer ut så har man iaf nån att spendera all tid med :) Börjar bli jobbigt me det mesta nu, men det är ju bara tio veckor kvar nu så det är bara att bita ihop :) Idag ska jag försöka städa lite här & ta reda på resten av tvätten, sen ska jag till Jossa en sväng & fika & snacka lite skit, sen blire hem igen & så lär det väl vara dags för middag. Idag ville Fredrik ha korvstroganof & ris men det är jag så dålig på så han får laga maten idag när han kommer hem stackarn :) Se om vi kanske ska simma lite ikväll igen, eller om det får vänta till i morgon, sånt som visar sig. Neej nu ska jag göra lite nytta& äta frukost :)

Kommentarer
Postat av: johanna

tack för en skit lång fika :)

2008-10-15 @ 16:33:05
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0