Julmust

jaa först var det cola & nu äre julmust som bebis vill ha om man nu får skylla på den :) känns bättre då iaf =) Idag har jag inte gjort mkt alls som jag egentligen skulle behöva. Har setat hemma hos Jossa & druckit the & pratat massa. Känns jätte kul att ha nån att prata me om bebis, nån som verkligen förstår =) Shit vad fint dom hade hemma, deras bebis rum var jätte gulligt, kommer nog bli kanon fint när det är klart ;) Ska städa lite här så jag törs ta hem henne hit sen :D Sitter & väntar på att älskling ska komma hem & laga mat, börjar faktiskt bli hungrig nu, känns dumt att han ska behöva laga som jobbat men ska han  ha korvstroganof så får han ta & göra det :) Neej nu ska jag försöka göra lite nytta här & så får vi se vad man ska hitta på ikväll ?


Kommentarer
Postat av: johanna

va gullig du är, ni har säkert jätte fint hemma ni med! <3

2008-10-15 @ 19:22:42
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0