Mamma ledig..

Jaa nu är jag mamma ledig igen så nu kanske jag får lite mer tid över åt att blogga.. Har varit väldigt kass på det på sistonde..

Idag ska jag & Ludvig bara vara hemma & mysa, vi var ut på en riktig långpromenad i morse & det var så trist & grått väder så vi håller oss nog inne resten av dagen. Jag skulle behöva försöka komma i kapp me tvätten & städning också.. Man skulle haft personal till sånt ;)

Snart åker pappa Fredrik och jobbar, så vi blir hemma själva ikväll/natt.. Men det ska bli helt underbart att få vara hemma & pyssla om  min son & hemmet ett tag nu..

Neej nu ska jag pussa lite på min karl innan han åker ;)

Herrå


Mammas & pappas charmtroll ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vilka underbara ögon han har :)

kram!

2009-08-18 @ 11:02:07
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud så söt :)

2009-08-26 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0