Myspys Klubben..

Jaa det är nog vi det :)

Ludvig ålar omkring på golvet & hittar på allt bus man bara kan ;) Såna saker han vet att han inte får ha & såna ställen han vet att han inte får riva på är dom bästa vet ni :)

Och nu mina vänner så har äntligen Ludvigs tänder börjat kika fram, iaf en men han har jätte ont i munnen mellan varven så jag tror att det är fler på väg, men en liten spets har iaf kommit upp & det är vi så glada för här så han snart slipper plågas mera. Åt Ludvig har det ju hållt på sen han var 5 månader & krånglat hit & dit fram & tillbaka, han har haft det riktigt jobbigt, men nu är det ju snart över :)

En riktigt AllanBallan har han blivit också, shit vilken pajas, han ska då ha allas uppmärksamhet vart vi än kommer & han lyckas verkligen charma varenda en :) Han har till & med börjat fejk garva :) haha

Ikväll blir det riktig mys kväll me en massa gott, Fredrik har nyss tänt hundra ljus här inne också, han kan bara han vill ;) Sen ska vi nog beställa hem lite kinamat, är så sugen på det ..

Jag & Ludde i Stömstad :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, ja vi får hoppas att det är så :)) Allt bra med er?

2009-08-29 @ 21:07:23
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: johanna

jättefin bild på er :)

2009-08-30 @ 08:10:18
Postat av: Nina

Jobbigt det där med tänderna,, tyvärr kan det hålla på ända tills dom blir närmare två innan alla tänder kommit fram.

2009-09-02 @ 23:30:54
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha. ja, det kan han då verkligen. han är så söt. :)

2009-09-07 @ 20:26:31
Postat av: johanna

jäpp jag hör av mig om jag får lite tid över såklart. kram kram

2009-09-11 @ 07:36:05
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0