Underbar dag..

Vilket fint väder vi fick idag :) Fast det märks att det redan blivit höst för nån vidare värme är det inte ute..

Idag blir det bara massa bus me min son, han är så otroligt rolig att leka me nu, han skrattar hela tiden, jag blir som ett barn själv :)

I eftermiddag ska jag & Fredrik åka & fiska lite så då får Ludvig vara hos sin morfar :) Sen ikväll ska vi ha myspys här hemma för Fredrik är ju ledig :) Så vi ska nog hyra en film eller två & äta lite gott :)

... Min älskade älskade vän,  jag tänker på dig varje sekund & jag mår så dåligt för din skull, världen är så grymt orättvis. Jag finns här för dig dygnet runt ...

herrå

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det verkar som ni har det mys iaf :) Hihi..

I veckan är jag ledig hela veckan iaf.. om vi skulle ta en promenad?

Kramar!!

2009-08-21 @ 09:24:28
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0