Dra mig baklänges ..

Vart ska detta sluta?? Var på MVC nyss & jag har redan gått upp 6 kilo?? Hallå jag har halva graviditeten kvar & det är på slutet man går upp mest?? Fast jag börjar faktiskt bli bra fet det ser jag ju till & med själv & värre kommer det bli eftersom att jag vägrar tänka på vad jag stoppar i  mig & när & hur mkt när jag är gravid.. Finns inte en chans. Jag tar det efteråt istället, får kämpa bort allt då.. Var ju inga problem förra gången så det går ju den här gången också såklart! Dessutom så har jag ju redan hittat mannen i mitt liv & han älskar mig ändå ;) haha

Annars rullar allt på som vanligt här  hemma, Ludvig pratar mer & mer & lär sig nya ord hela tiden .. Men han går inte än, han är inte ett dugg intresserad av det heller, han kan gå en massa steg men han vill inge mer sen, han har ju så bråttom jämt så att stå still & koncentrera sig på att gå iväg är ingen höjdare för han när det går så mkt fortare att krypa, så det kommer nog ta ett bra tag till eftersom han verkar ha lagt det helt & hållet på hyllan nu. Aja det kommer när det kommer :) Han är ju så duktig på en massa andra saker =)

Neej nu ska jag busa lite me Ludde sen ska vi nog åka & hälsa på Mamma/Mormor en sväng..

herrrå


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag vet hur det känns :/ jag har redan gått upp typ 11 kg jag.. skandal, det är ju på slutet man går upp som du säger!! men vi får väl ta våra extrem långa promenader sen när bebisarna har tittat ut!! för bort ska det!! kram.

2009-12-16 @ 08:23:27
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Lisa

jaaa det låter bra det :) ska nog skriva in mig jag med.. då blir det träna på en gång sen :) vart ligger tjej gymmet då? kramar!

2009-12-17 @ 08:08:14
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0