Gott nytt år..

... alla kära vänner :)

Julen har varit alldeles underbar, kunde inte bli bättre. Våran son har även hunnit fylla 1 år så vi  har firat honom massor. Tack allihopa för alla julklappar & presenter. Tror inte det finns nån 1 åring som har så mkt leksaker som Ludvig, han skulle behöva ett större rum nu eller om inte ett till rum ;) Men han är jätte tacksam & nöjd & leker me allt han fått, en hit var ju även tältet han fick av tant Hanna ;) han älskar att krypa in & gömma sig där, & mysa :) Men han tycker om alla sina leksaker & han börjar bli så himla stor, shit vad mkt han har lärt sig nu på slutet, nu idag har han även gått en hel del, han släpper helt själv nu & går några steg utan att vi måste tjata på han & locka han =) Så nu går han nog helt om bara nån dag tror jag :) Han har fått en eldriven fyrhjuling av sin pappa (såklart) i födelsedags present & vi tänkte att den kan han ju inte använda fören i sommar, men tro om vi blev chockade när vi satte han på hjulingen & ungen trycker ner gasen & åker iväg som om han inte gjort nå annat :) haha han är inte klok på en fläck den där ungen ;) Det ända han har svårt för är att styra men det lär väl inte stå på det heller .. Neej nu har jag nog skrytit klart  för idag , men ni som har egna barn vet ju hur stolt & lycklig man blir när ens barn visar sina framsteg :)

I morgon bär det av till Rättvik för att fira nyår tillsammans me en massa vänner, tre rätters middag & grejer (inte illa för en gravid kvinna) jag är jämt hungrig :)

Neej nu ska jag göra mig en äggmacka & en kopp varm choklad, sen blir det sova :)

Herrå


Kommentarer
Postat av: Fiaa

Haha vilken kille!! :)

2009-12-31 @ 00:20:21
URL: http://stahlbebis.blogspot.com
Postat av: hanna

kul att tältet va uppskattat :)

och jag är ingen tant hörru :)

2010-01-01 @ 14:52:22
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/
Postat av: johanna

han är störtskön er lill kille :)

2010-01-05 @ 21:24:51
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0