Fullt upp..

Jaa nu har vi många projekt på gång i den här familjen så jag hinner inte blogga så mkt. Vi håller på & lägger in nytt golv i hela huset & så målar vi om badrummet, eftersom vi inte orkar riva ut allt nu & göra om det helt som det var tänkt. Vi tyckte det skulle vara roligare att måla garaget & lägga in nytt golv i hela huset först, men det duger ett tag till bara vi målat det :) Så snart är det fint här hemma, ska bara måla om lite möbler och sånt också :) Men en sak kan jag ju säga att jag begriper inte hur fan man kan vilja vara målare för det är då fan det tråkigaste som finns tycker jag ..

I morgon ska jag jobba, sen är jag ledig i tre dagar, sen jobbar jag fem dagar sen åker våran lilla familj på semester till Strömstad, :) Gud vad jag längtar, det ska bli så grymt mysigt :)

På tisdag ska Ludde sova hos sin farmor, & då ska jag & Fredrik till Rättvik på Classic car week & slarva lite :)

God natt ..

Kommentarer
Postat av: Jane

gud va kul me classic car week... :)

ha så trevligt :)

2009-07-27 @ 15:05:57
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0