Länge sen..

Jaa nu var det länge sen jag skrev.. Har inte haft tid helt enkelt, jag jobbar för fullt, men idag är jag ledig.. Vi ska åka till rättvik på tisdagskul idag tror jag & kika lite..

Här rullar allt på som vanligt & Ludvig lär sig nya saker varje dag :) Nu sitter han helt själv också, det har han gjort ett bra tag men vet inte om jag skrivit det här? Han vill aldrig ligga längre sen han lärde sig det =) Vi har fått lov att sänka ner spjälsängen i botten nu också för i den kan man hitta han hur som helst så det står nog inte på fören han reser sig i den.. Igår när jag & Ludvig låg i sängen & myste så tog han sin lilla hand & plocka ur nappen & sa pappa som om han aldrig sagt nå annat :D Jag vet inte om det var en "lyckoträff" eller om han verkligen sa det, men det lät så naturligt & som om han verkligen menade det :) Men det känns lite väl tidigt, eller?? Men man smälter ju verkligen & blir så stolt & glad ändå :) Fast det hade ju såklart varit bättre om han sa mamma :) haha nej då ..

Snart ska vi börja grejja lite i huset också, det har ju legat på hyllan sen vi fick ludde, men nu ska vi iaf lägga in nytt golv i hela huset & så ska vi lägga klinkers i källan :)

neej nu ska jag ta & snygga till mig lite ..
Herråå


Kommentarer
Postat av: Nina

åå det är så gulligt när dom säger nåt :)

Fast oftast så är det nog mer lyckoträff när dom är så små, men man kan ju aldrig veta säkert ;)

2009-07-14 @ 22:23:04
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: johanna

vi skanar er med såklart vi måst5e ses någon dag ... så barnen får leka lite. :)

2009-07-17 @ 10:05:53
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Jane

men tack så mycket. :-)

Vilken söt header du hade.

2009-07-19 @ 22:48:30
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0