Massa bus ..

Idag har jag & Ludvig busat i en timme i streck, han tjöt av skratt :) Han är så underbar, sen blev han helt utmattad & somnade stackarn ;)

Har nyss dammsugit & nu ska jag ta & tvätta lite..

Jag gav upp cambridge för jag kan inte svälja de där skiten, har provat alla smaker nu men det går inte..
Så jag ska köra me mina situps & promenader & sluta me allt jäkla godis & läsk på veckorna så ordnar
det nog upp sig, just nu kör jag GI, får se hur länge jag kör me de, för jag vill inte gå ner så mkt i vikt så
börjar jag rasa då lär jag lägga ner de också,  men eftersom att jag har varit så otroligt sockerberoende så räcker
det nog att bara sluta me de skulle jag tro.. Jag vet ingen som dricker så mkt läsk som mig & äter så mkt godis på veckorna som jag gör, så det är ju helt otroligt att jag inte är större ändå.. Men nu är det slut på det. :)

Jag säger inte att jag är FET som folk verkar tro att jag tycker, men jag vill ha tillbaka min gamla kropp, är det så konstigt?

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är precis likadan, så JÄVLA SVÅRT att låta bli godiset och drickan...högsta önskan är ju att få tillbaka sin gamla kropp innan man blev gravid..

2009-06-02 @ 12:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0