Promenad..

Sitter & väntar på Fredrik sen ska vi ta en långpromenad :)
Han är så duktig & bantar tycker jag =) Önskar jag också klarade det men icke sa nicke.

Men jag har iaf inte ätit en endaste godis bit & inte druckigt en droppe annat än vatten på två dagar nu & det kan jag ju säga är rekord för att vara jag :) Det går bättre än jag trodde faktiskt, sist gick det ju inge vidare men nu hade jag ju verkligen bestämt mig så det handlar nog om den rätta viljan bara :) Har lite huvudvärk bara men det går nog över om nån dag hoppas jag ..

Neej nu ska jag leka lite me Ludde innan Fredrik kommer :)
Herrråå

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag håller på dig jag gumman :)

2009-06-02 @ 22:21:15
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0