Sömntuta..

Mitt lilla hjärta ligger och sover middag nu :)

När han vaknar ska jag ge han lite lunch sen ska vi ner på stan & shoppa lite sommarkläder till honom. Nu får vi lov att köpa storlek 74, han kan fortfarande ha 68 men inte länge till, han har börjat använda 74 lite nu. Kan inte förstå hur fort det går? Kan ni tänka er att min lilla plutt har blivit så stor??

Han ligger fortfarande under på viktkurvan men det är inte så mkt, & han är så lång för sin ålder så det beror nog på det att han drar iväg så in i bomben på längden istället..
Vi har börjat me välling för ett tag sedan för dom  tyckte det på bvc men jag ska pröva & köpa hem ersättning igen & köra me de i en vecka till & se hur han blir då..
Jag känner inte igen min son riktigt sen vi börja me välling, jag upplever att han får ont i magen av det, & tappar matlusten helt för vanlig mat & så har han inte sovit en enda hel natt sen dess? knepigt men jag ska pröva & se om det blir bättre igen me ersättning annars så får jag lov att ringa till bvc så en läkare får ta sig en titt..

Neej nu ska jag fixa ordning lite innan plutten vaknar..


Kommentarer
Postat av: Kirre

Han har säkert en tillväxtkurva för tillfället. Liam va lite knepig i början när vi började med vällning också och ville inte heller sova hela nätterna. Men nu är det bättre.

2009-06-04 @ 11:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0