Störande..

Jag & Fredrik har börjat me cambridge kuren, men jag får nog tyvärr lov att sluta =( Jag får inte i mig allt & spyr upp det nästan varje gång & då funkar det inte eftersom att man måste få i sig precis allt .. Jag fattar inte varför jag har blivit så känslig, trodde först att jag var gravid eftersom att jag spyr av minsta lilla, jag tål inte ens lukter längre. Men jag var inte gravid så nu finns det väl bara en sak kvar, min blodsjukdom kanske är tillbaka =( Fan om det är så, det är ett rent  helvete.. Men men jag ska ta & åka upp nån dag & kolla upp det..
Ska försöka ikväll igen att ta en shake & går det inte så får jag lov att ge upp.
Men då ska jag köra stenhårt me GI istället ...
Det är ju inte vikten jag vill bli av me utan midjan/magen.
Gör 100 situps om dagen & ute & går långa promenader & då gav mamma mig ett tips
att man ska dra in magen när man är ute & går så det kör  jag me :)
Jag är så trött på att se mig i den här kroppen , så nu ska det bli ändring :)

Sen när jag blivit av me mitt sockerberoende är det bara den här förbannade rökningen kvar!
Men vi tar en sak i taget nu ..

Nu ska jag gå & väcka min lilla Ludde för vi måste åka & besikta husvagnen ..
herrååå


Kommentarer
Postat av: johanna

cambridge är klockrent. jag gick ned 4 kg på en vecka när jag körde det. vi ses till veckan, puss

2009-06-01 @ 22:03:22
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Hanna

om de inte passar för dig så ska du inte köra de. Satsa på GI istället de hjälper! och de gör så att du blir av med sockersuget också

puss

2009-06-02 @ 09:06:52
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/
Postat av: johanna

jag&anders körde också cambridge, jag klarade inte heller av det..tre dagen höll jag på att svimma, spydde..orkade inte ens hålla i amanda så jag la ner..

2009-06-02 @ 10:00:14
Postat av: Caroline

Du behöver ju varken GI eller Cambrigde, hur söt och smal ändå :)) Du kommer ju inte tappa mamma-magen av bantning, då tror jag mer på situpsen ..

Kram

2009-06-02 @ 11:16:27
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: Fiaa

Jag körde nån såndär dricka-skit-diet på TOKA, fy fan alltså. Förstår precis hur du har det. Jag kör med viktklubb.se jag, för mig är det perfekt, men det är ju så olika för alla! Hoppas det går bra för dig :)kram från oss

2009-06-02 @ 12:30:06
URL: http://prinsessanfiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0